Friday, April 22, 2011

T A G ...

semalam petang aku kena TAG .. nie angkara si PC le nie .. maka nak tak nak kena le jawabkannn ....


bekas kekasih saya adalah seorang :



  • lelaki ... (off kos lah kan .. xkan pompuan plaks...)

saya sedang mendengar :



  • SINAR fm ...

mungkin saya patut :



  • cuti ari nie .. (hehehehehe)

saya suka :



  • mengilai ... (sum people says its mt trademark)

sahabat baik saya :



  • semua kawan saya ... yang xkawan pon bole aja .. janji HAPPIE

saya tak faham :



  • 'men'

saya kehilangan :



  • next Q please ....

ramai yang bertanya :



  • kenapa makin 'chomel' sekarang ... ahaksss .. orang tanye bukan aii yg cakap yer

makna nama saya :



  • apa ada pada nama ...

cinta itu adalah :



  • L O V E ...

saya akan cuba :



  • untuk memandu balik ... (kena paksa yer)

telefon bimbit saya :



  • ala biase2 aja ... janji bole sms dan roger2 kawan2

bila saya terjaga dari tidur :



  • sebab 'adek' cakap sambil tutup mate .. 'chii chocho' ...

saya paling meluat bila :



  • orang itu perasan bagus dan berlagak

pesta / party adalah :



  • ada makan2 minum2 dan jumpe kawan2

haiwan yang paling comel :



  • kucing aii ler (dulu nama dia 'Ray' & 'Fifie')

peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :



  • dulu .. kini .. bebile pon OK aja .. janji live my life to the fullest

hari ini :



  • J U M A A T ...

malam ini saya akan :



  • balik umah .. masak for dinner .. mandi .. tengok buletin utama .. layan Maharaja Lawak dan TIDOR ler .. apa lagik

esok pula saya akan :



  • pergi beli Mesin Basuh .. yang lama dah kaput

saya betul2 inginkan :



  • iPad ... sapa yer nak kasik yer ...

ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :



  • syukur kerana aku masih diberi peluang untuk bernafas lagi untuk hari ini .. AMINNN

siapa yang anda mahu TAG :



  • Tina .. Nana .. Amy .. Fasihah .. dan sesapa yang baca blog aii nie

No comments:

Followers