Monday, April 18, 2011

hello semua

hai semua .. agak lama dah kan tak menulis kat sini .. banyak benda nak di ceritakan tapi tak tau nak dimulakan dari mana ... biarlah bermula dari awal yer .. since last post tahun lepas .. now i am adjusting to my new life as a 'IT' .. dulu pon ala2 'IT' gaks tp dulu aku tahu kalo aku susah ke apa ke there will always be a person who i can call a 'husband' for me relay on walau bukan totally sekadar mind setting .. but now everything is on my shoulders .. but looking at the bright sight .. i am much happier now with my new live .. my new 'ehem2' .. hik hik hik .. sure akan ada yang cakap cepat nyer .. xsabo2 but for me life must go on .. kenapa mesti aku bertapa sedangkan dia sah2 bergembira di sana .. i also want to have a happy life .. about my kiddies .. well aiman is now 13 years of age and joining rugby club in his school .. terkejut lah gaks aku mase dia memula kabo dia join that kind of club .. tp pk2 balik biarlah janji dia tak buat benda yang bukan2 ... hannisa plak this year std 5 .. yesss tahun depan UPSR .. hurmm sungguh cepat masa berlalukan .. kejap aja dah besar .. rase cam baru semalam pegang dia for the 1st time tengok muka dia ala2 anak cina ngan rambut tercacak dia tu .. now bukan anak cina dah tapi anak orang asli sesat aku panggey gara2 kulit dah gelap gelite ... hehehe ..tapi tetap cantik di mata ichi ... irfan plak sudah berumur 8 tahun .. masih macam dulu kuat main tapi sekolah tip top .. so i rest my case .. cume dia masih kenkadang mencarik abahnyer .. kesian tengokkan kala detik itu datang tapi what more can i do selain be there beside him kannnn and terakhir sudah tentu my buah hati si manjer busyukku itu .. yusof ... he is now 2 years old .. sudah pandai bercakap tp banyak bahasa yang belum didaftar kan di mana2 pusat bahasa .. hehehee but yesss he is very2 close to me .. mungkin sebab sedari lahir sampai laa dia hanye kenal aku .. aku lah mak aku lah abah untuk dia .. tak per lah adek .. u will always be my swit heart ... apa lagi nk citer yer .. tentang aku plaks ker ... well kite sambung di lain kali ler .. tak kan semua nk di muatkan dalam satu muke ... xsyiokk lah kan ... so nantikan coretan aku yang lain2 pas nie ... insyaallah aku akan cube rajin2kan tangan untuk menulis bye ... muahssss

No comments:

Followers