Thursday, April 21, 2011

S E T A H U N .....



salam ...


seperti yang tertulis itu .. am very2 happy with my new chapter of life dan YES!!! ahad ini genap kami SETAHUN bersama2 .. sure ramai yang cakap .. alahh baru setahun .. memamg ler baru tp sebenar nya kami sudah lama berkenalan .. dari zaman hingusan lagik ...

almaklum cam ala2 citer pilem tersohor tu LBS .. dan kami berkenalan dari zaman sekolah lagi .. dan terputus di tengah jalan dan setahun yang lalu ia bertaut kembali ..

memang kehidupan kami kini telah berubah sama sekali .. aku ngan anak2 dan dia telah punye kehidupan dia sendiri tapi kenapa kami masih teguh bersama .. entahlah .. aku sendiri tak punya jawapan untuk itu ..

yang pasti aku bahagia kini dan insyaallah harap2 selamanya tapi iyer lah bak kate pepatah .. kite hanye mampu merancang tetapi ALLAH sahaja yang membolehkan segalanya untuk terjadik ..

setahun kami penuh warna-warni .. bergaduh bergurau berbaik .. susah senang .. kami bersama ... sikit ke banyak kami kongsi bersama2 ... to that person .. terima kasih kerana menerima diri ini seadanya .. dia juga AGAK sabar melayan angin pus2 aku sbb aku mengaku aku agak tidak mempunyai tahap kesabaran yang AGAK tinggi dan amat mengejutkan kerana dia mempunyai sifat itu .. to him .. HAPPY ONE YEAR TOGETHER dear ...

No comments:

Followers