Monday, April 25, 2011

24 A P R I L 2011

24 April 2011 bersamaan dengan hari Ahad .. apa yang ada pada tarikh ini .. nak tahu .. jom layan citer aku nie .. cer citer .. cer citer ..

biase le kalo dah nama wiken aka ari Ahad .. xder aktibiti menarik mana pon .. aku dok dapo aja le melayan permintaan anak2 nak makan apa .. so semalam menu adalah nasik impit dan kuah lodeh .. kari daging .. rendang ayam dan xlupe spghetti (tajaan kakakku) .. semalam mak datang singgah umah untuk lunch plus kakak pon tompang sekaki .. den ok aja ..

yang menakjubkan my manjer aka adek cukup suke menu ini .. tapi dia makan nasik impit bersama kari daging .. orang tempat aku panggey dia lontong darat .. apa2 aja ler janji adek suke nnt ichi buat lagi yer sayang ...

selepas makan kami reramai layan pilem "hikayat merong mahawangsa" .. tapi tengok ngan anak2 + anak2 buah menjerit melalak .. apa ujung pangkal citer pon mmg aku xpaham .. dah le citer tu pada aku slow .. dah hiruk pikuk cam tu lg xtau apa .. tau2 abes ... hehehe

semalam juga genap setahun aku mengenali seseorang .. SAMBUTAN??? mana ada apa2 sambutan .. hanye bbm wishing each other aja .. xromantik ke .. ok le tu dari dia tak ingat langsungkan ...

so itu ler perihal 24 APRIL 2011 ...

2 comments:

Puan Comei said...

hehehe. i know i know. congrate la darl. semoga berterusan

ICHI said...

thanks luv ... insyaallah .. aminnn

Followers