Tuesday, April 19, 2011

after 23 years






seperti tajuk post hari ini aku amat bertuah kerana AKHIRnya aku bertemu kembali dengan teman-teman sekolah aku setelah sekian lama kami tidak bersua muka. Hanya berhubungan melalui FB atau SMS atau YM atau TELEFON aja ...



Maka pada 5 April 2011 jam 11 am aku bersua ngan my 'twin' rahiza di KL Sentral .. kenapa kami menggelarkan diri kami kembar .. ia kerana perangai kami amat serupa bahkan DOB kami hanya berbeza sehari aja .. dia ada kerja di KL so apa lagi kami JIMBA2 lah kan ..



bukan dia sahaja yang aku jumpe tp puan Pidah pon join sekaki walaupon dia mmg sedia maklum BZ dan sudah tentunya my 'ehem2' join sekaki ... tempat pertemuan kami ialah di restoran rebung .. ala restoran pames tu yg chef ismail dan angkasawan tu ... we have our lunch there .. lepak2 dr kol 12 sampai abes orang mengemas ler iaitu lebih kurang kol 3 petang ... memang seronok sekali sekala dpt jumpe kawan2 lama nie .. imbau kenangan lama .. makan minum kutuk gelak semua cukup ler .. so kenkawan hope to get to see u all again soon .. thanks for the lovely day ..



jom layan gambo2 kami semasa ari kejadian ...











No comments:

Followers