Wednesday, October 21, 2009

tersentuh HATI


aku baru aje melayari blog temanku dan membaca tulisan dia .. perghhhhh kolam air mate aku bertakung lagi .. ayohhhhh .. penat dah nanges sejak 2 menjak nie tapi dia telah membuat hati aku sebak sayu .. semua rasa adalah .. tetibe aku memikirkan kembali tentang diri ini .. ape sebenar yang aku mahu .. yang aku inginkan .. yang aku carik .. entahlah .. tapi yang pasti aku ingin BAHAGIA .. sama seperti orang-orang lain .. tapi mungkin laluan aku sedikit sukar dan penoh ranjau durinya .. tapi itulah namanya kehidupan kan .. tak semua orang sama nasibnya .. to my dear friend itu .. aku mengucapkan terima kasih kerana terlalu mengambil berat akan keadaan aku ini .. sudi menjadi pendenga setia dikala aku sedih .. tak terbalas rasanya budi baik ko kat aku selama kita berkawan nie .. TQ so much .. dan aku berharap agar persahabatan ini akan berkekalan sampai bila-bila .. aminnnnnnn

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

semua orang inginkan kebahagian tapi untuk mencapaikan, banyak ranjau onak duri yang perlu ditempuh... hanya orang yang sabar & tabah sahaja yang bakal menikmatinya

www.sweetdarling79.com
[siksanya aku nak komen kat sini takboleh pakai link dot com, sila edit setting komen anda]

Natasha said...

:) Insyaalah aku akan selalu ada menjadi sahabat utk ko

Unknown said...

TQ .. to all my dear friends .. INSYAALLAH kan ..

fasihah said...

cam lagu casey tuh..

"kita harus tabah dan bersedia..
cekal hadapi kemungkinan yang tiba..
kadang kala yg berlaku di luar kemapuan kau dan aku.."

[I know u're strong enough!]

Followers