Thursday, October 22, 2009

Swiss we r coming .. SOON..

ini kali kedua aku dan anak-anak bakal berangkat ke negara yang terkenal dengan banjaran Alpsnyer ... perasaan untuk kali ini biase-biase aja kerana sudah dapat menjangka bagaimana suasana perjalanan yang maha lama hampir 18 jam iaitu 6 jam dari KL ke Dubai .. kemudian transit di Dubai selama 4 jam .. dan menyambung perjalanan dari Dubai ke Zurich lagi 6 jam ..

tetapi kedatangan ku kali ini di musim luruh/sejuk .. pasti berbeza dengan kunjungan aku yang pertama iaitu di musim bunga/panas .. dan yang utama kedatangan kali ini membawa Adek ke negara dia di hasilkan ... yer dia memang terkenal dengan gelaran anak Swiss di kalangan adek beradek dan teman-teman rapatku .. tp pada aku .. aku menggelarnya anak Euro 2008 ..
segala urusan perjalanan sudah 65% siap tinggal urusan membuat passport adek, membeli barang-barang kiriman suamiku dan yang utama membeli insuran perjalanan untuk aku dan anak-anak ..

Insyaallah pada 14 nov jam 2 pagi aku akan bertolak ke sana menggunakan pesawat emirates .. wahai teman-temanku sekalian doa2 kan lah agar aku selamat pergi dan juga selamat kembali ke tanah air iaitu pada 30 dis 2009 ... doakan juga semuga percutian kali ini membawa 1000 rahmat kepada aku & keluarga .. doakan aku yer ..

nanti kalo sudah tibe di sana aku akan taruh gambar terkini suasana Swiss (berne) pada musim luruh/sejuk 2009 .. bersama-sama ini aku post ler sedikit gambar-gambar semasa aku ke swiss pada Jun 2008 .. JOM LAYANNNNNN

No comments:

Followers