Tuesday, October 13, 2009

episod Duka Lara

sehari dua nie kehidupan aku di penuhi dengan linangan air mata .. cepat sungguh ia mengalir .. tak kire masa tak kire tempat .. puas di tahan tapi tetap juga keluar .. bile agaknya nak kering kolam air mata ini .. semuanya kejadian yang berlaku macam bak kate pepatah sudah jatuh di timpa tangga .. dari satu isu ke satu isu yang betul-betul meruntun jiwe ini dan betul-betul memerlukan aku menjadi seorang pemikir dan sabar .. kenkadang penat otak nie nak menilai ape erti sebalik semua kejadian ini tetapi makin lama ku pikir makin dalam rase luka yang terbentuk di hati ini .. makin susah dan sukar untuk aku sembuhkan luka-luka tersebut .. jika bole di andaikan keadaan hati aku ketika ini .. macam mangsa tembakan rambang mesingun .. berlubang-lubang dan bertindih-tindih .. tp aku tetap percaya INSYAALLAH akan ade hikmah di sebalik semua ini cume aku sahaja tak tahu ape lagi yang bakal menungguku di hadapan sana .. berita DUKA lagi atau berita GEMBIRA .. dan yang pasti aku menemui satu lagi benda yang mengecewakan .. ape yang tinggal sebenarnya untuk aku .. AKU PON SUDAH TAK PASTI .. aku hanye melalui hari demi hari untuk mencarik jawapan kepada persoalan ku itu .. ENTAHLAHHHHHHHHHHHHH .. sampai bile .. aku pon TAK TAHU ..

No comments:

Followers