Monday, August 3, 2009

bulan OGOS

dah masuk bulan baru yer .. bulan OGOS .. hurmm makner nyer bulan Ramadhan bakal menjelma and AGAIN aku tak berpeluang nak berpuasa dengan suamiku .. dah berapa Ramadhan yer aku pon dah lupa mungkin 3 mungkin 4 kali .. terasa lah jugak .. tapi nak buat cam mana .. Redha aje ler .. for this year for the 1st time Irfan tidak akan berpuasa denganku .. dia akan menemankan Abahnya di Swiss .. ilang semangat rasenyer .. tak per ler .. look at the bright side .. at least aku masih ade 3 permata bersamaku .. suamiku .. harap2 tahun ini puasa dan lebaran dia bakal CERIA dengan kehadiran Irfan di sisi dia ..

aku pulak telah menempah segala bekalan untuk sambutan perayaan mereka di sana .. kuih Tart Nenas .. kuih London Almond .. Serunding Daging .. harap2 mereka tak akan terase sangat kekurangan lebaran kali ini .. tahun depan kami INSYAALLAH akan berpeluang berkumpul bersama .. LAMA lagi tu tapi ia sebagai pembakar semangat untuk aku menjalani hari2 ku ..

ishh .. banyak plak celoteh tentang sambutan Ramadhan dan Syawal aku untuk tahun ini .. Ok back to reality .. di sini aku ingin bercerita tentang baby Adlan .. dah 5 bulan setengah usia nya .. KEJAP aje kan .. so pada 1hb Ogos yang lalu aku adalah merakam aksi-aksinya untuk dikongsi bersama teman2 yang sudi menjengah blog aku nie .. dan muka dia makin MIRIP abahnya .. memang semakin PHOTOSTAT .. so abah dia mmg LAYAK di gelar ANAK BAPAK .. hehehe

No comments:

Followers