Friday, July 17, 2009

my BLOG

kalau di perhatikan blog aku nie seminggu yang lalu dan sekarang memang banyak perubahan .. hehehe .. aku rasakan sekarang adalah masa yang sesuai untuk aku menulis blog .. SEBABnya .. adalah kerana aku tak ingin memikirkan perkara-perkara yang membuat aku digelar "SAKIT JIWA" oleh seorang umat nie .. maka segala amarah aku .. aku lepaskan ke dalam blog ini .. hari ini sahaja aku sudah menulis 3 post dan meletak macam-macam benda dalam blog ini .. yang terkini adalah BIRTHDAY COUNTDOWN .. tujuan aku meletakkan ia di sini .. tak lain dan tak bukan adalah untuk peringatan kepada diri sendir iaitu KAU MAKIN TUA .. maka kita sebenarnya tak boleh asyik memandang ke belakang .. kita KENA / WAJIB memandang LURUSSSSSSSSSSSSS ke depan .. CHIO CHIO CHIO ...

No comments:

Followers