Saturday, July 18, 2009

Mengalah atau Tidak


telah dua tiga hari aku memikirkan persoalan ini .. Mengalah atau Tidak .. ramai kawan-kawan rapat aku mengatakan aku pasti MENGALAH .. sama seperti situasi-situasi yang sebelum ini .. pada aku mengalah bukan bererti aku kalah or salah tetapi lebih kepada mengelakkan kekeruhan yang berpanjangan .. hidup kena di teruskan dan jika masalah ini masih tidak dapat di selesaikan .. macam mana ingin meneruskan hidup dengan bab yang baru .. tetapi adakalanya kata-kata kawanku ada benarnya .. sampai bila ingin mengalah .. sekali sekala perlu tegas dengan pendirian .. entahlah .. susah jugak benda nie .. aku berharap agar pihak A akan make a move for this time .. tetapi pihak A lebih rela membiar keadaan seperti sekarang .. dan mungkin si A beranggapan ahh esok lusa dia akan call as USUAL .. mungkin tekaan dia TEPAT .. mungkin juga BAKAL tersasar .. kerana apa .. kerana aku amat TERGURIS .. maka sampai bila COLD WAR bakal berlanjutan .. di sini aku letakkan sekuntum bunga yang di panggil :BLEEDING HEART" .. mewakili hatiku ini ketika ini ..

No comments:

Followers