Wednesday, July 15, 2009

di KHIANATI

mungkin tajuk ini terlalu TAJAM pada sesetengah pandangan umum .. tapi itulah yang sedang aku rasakan saat dan ketika ini .. pengkhianatan ataas 200% kepercayaan yang telah aku berikan .. YA ALLAH sampai bila lagi harusku bertahan dan bersabar .. sesungguhnya KAU MAHA MENGETAHUI apa yang telah kau rencanakan kepada setiap hambamu .. fikiran aku kini melayang ke pelbagai aspek dan punca .. di manakah silap nya .. di manakah puncanya .. di manakah cacatnya .. semua sedang berkecamuk di dalam benakku ini .. apakah lagi yang bakal menungguku di episod yang akan datang .. adakah bakal ada lagi episod-episod duka atau bakal ada sinar cahaya di sebalik segala awan HITAM ini .. dan ia semua berbalik kepada satu iaitu .. HANYA ALLAH SAHAJA YANG MAHA MENGETAHUI APA YANG BAKAL TERJADI .. sesungguhnya kelelahan itu sudah terasa .. dan makin ketara rasanya .. dimanakah lagi kekuatan yang ingin aku pinjam dalam menempuhi episod duka ini .. aku pon BUNTU .. tetapi hidup ini perlu di teruskan demi insan-insan kecil yang berada di sekelilingku ketika ini ... mereka adalah UBAT YANG TERBAIK dan TIADA TANDINGAN untuk aku menepuh episod duka ini .. TERIMA KASIH wahai anak-anakku kerana SUDI dan SETIA sentiasa berada di sisi ICHI .. LUV U ALL ..

No comments:

Followers