Tuesday, October 21, 2008

My Family


Salam, Seronok gaks kan tulis kat blog nie.. so today topik aku adalah pasal keluargaku..
dimulakan dengan siapa sebenar yang menulis blog nie .. siapa disebalik nama ICHI nie.. ICHI is panggilan anak2ku terhadap diri ini .. pelik kan tapi sebenar padaku ia adalah SPECIAL .. sbb tak der org lain di panggil ngan panggilan sedemikian .. kalo di tanye dari mane datang panggilan tersebut usah di tanye sbb aku sendiri tak der jawabnyer .. ia dimulakan oleh anakku yang sulung now berlanjutan ke adik2 nye lah ..


Aku berasal dari KLUANG, Johor dan taun nie berumur 33 tahun .. telah berumahtangga dan mempunyai 3 org anak (untuk tahun ini) insyaallah tahun depan akan bertambah bilangannya .. now duduk di Shah Alam .. kerja di Shah Alam jugak ..


Now meh citer pasal pasangan idupku iaitu suami kesayanganku .. Nama dia Ramli Said .. Suamiku orang SEPANG, Selangor .. berumur 46 tahun (baru sambut birthday awal bulan ari tu) .. now bekerja di Berne, Switzerland .. easy going guy .. love u so much sayang .. hehehehe (terjiwang plak kalo sentuh bab suamiku) .. Nak tengok orangnyer ker .. ok lah aku tunjukkan jugak muke dia pada sesapa yang tak pernah tengok dia or mane2 kenkwn yg dah lupe rupe dia cam mane (almaklum dia pon jarang dah ade di Malaysia) ... Tulah orang nyer .. ngan 3 orang permata kami ..

Nama-nama permata kami ialah Aiman (10 tahun), Anis (8 tahun) dan Akmal (5 tahun) ... Gambar nie diambil bulan Jun ari tu masa aku pergi ke Swiss bercuti di sana ..

So itu sahaja lah untuk kali ini .. lain kali cerita lagi yek ...

ADIOS ...


2 comments:

sW33tdARLiNG said...

keep going!! fightin'!!

sW33tdARLiNG said...

oii, tambah laaa entry lagi.. boring aku buka2 asyik entry ni ajer

Followers