Thursday, October 30, 2008

hai .. hai ...

kembali bertemu di blog aku .. ape aku nk tulis ari nie yek .. raye pon dah tamat smlm yer ...

hurmm baru balik dr checkup tadi .. now dah 22 weeks ... kejap aje kan .. berat pon dah makin cemerlang gemilang terbilang .. hahahahaha ... tadi doktor scan dan ckp jantina baby ... hehehe ... jangkaan adelah lelaki lagi ... tp aku malas nk pk sgt ... sbb mase mengandungkan anak no 2 tu pon scan anak 3 kali pon di ckp lelaki tp kuar2 pompuan ... so kali nie malas nk pk sgt .. mane-mane pon bole janji sehat dan selamat ...

hujung minggu nie adalah minggu yg sebok bagi aku .. konsert anak aku yg tadika tu pada ari sabtu nie ... dia masuk tarian jawa .. havoc btol .. smlm kol 630 pg baru teringat yg ckgu dia pesan soh bwh seluar pjg putih .. mane nk carik .. aku jarang belikan warna putih so dia ngan bijak bistari ckp soh bwk suar sekolah agama abg dia yg std 4 tu .. mabok ape .. abg dia dh ler tgi beso dia plak kurus .. tak puas ati di paksa aku menelipon cikgu dia tanye bole ke bwk hari lain .. hai anak .. untuk puaskan ati dia .. aku sms ler cikgu dia .. alhamdulillah bole bawak hari lain .. so smlm tgh ari aku cabot ler p giant carik seluar dia .. beli ler seluar sekolah agama CANGGIH .. seb baek depa jual seluar asing kalo tak .. naya babe tp melayang ler gaks bajet aku .. so td pagi dia dah bawak dah .. so ari nie tak tau ape lagi isu yang bakal dia kemukakan .. tunggu dan lihat aje ler ..

minggu depan juga abang dan kakak dia akan final xzam .. hurmm .. harapan aku as mom .. sure nk yang terbaik tp tengok dari gayanyer ... TIPIS sekali .. ape2 pon doakan aje ler .. pastu bebudak akan mula cuti sekolah .. aku yang seronok sebenar nya sebab tak yah kejar nak gosok baju sekolah .. hehehehe ..

ok lah jumpe lagi di lain lembaran .. next time aku citer perjalanan konsert anak aku yek ...

tata .. babai ..

No comments:

Followers