Thursday, October 23, 2008

Jamuan Hari Raye Opis Aku ...

Salam,

Hari nie aku nk bercerita pasal jamuan Hari Raye opis aku smlm .. Dah nama pon jamuan Hari Raye so semua staff berpakaian baju raye ler .. kalo nk tgk jejaka2 berpakaian lengkap baju melayu samping semlm lah hari nyer ... nnt aku selitkan sedikit gambo-gambo semasa majelis tersebut ..

Syukur smlm cuace elok .. walau panas tp berangin .. tak hujan .. so majelis berjalan ngan lancar ...

So sile ler tatap sedikit gambo semasa majelis tu ..









Kambeng Panggang le SOLD OUT dulu .. hehehehe








Yang berbaju biru tu wakil dr branch office di Kedah (bujang lagi tu...)








Majelis lom bermula kami yg isi perot dulu .. hehehehe









Wanita-wanita di opis aku .. ade surang lg tp tak der mase nie.. dia yang gambo atas pakai tudung pink tu





Bersama x-staff kami .. Yom

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

mana kak nanu aku??? takdak puuuun!!

pehtu pesal ko tak panggil laki aku wat project ni?? hampeh aaa ko... tolong arrr kawan².. kahkahkah!!

Followers