Sunday, November 8, 2009

Kenapa Tak Nak Tidor Nieeee.....

Kenapa mate ari nie .. tak ngantuk langsung .. jam dah hampir pukul 2 pagi .. ape yang mengganggu pkran aku ketika ini .. MACAM2 .. lagi 6 hari untuk ke swiss tapi persiapan amat perlahan .. penemuan perkara yang sebenarnya TIDAK lagi mengejutkan cuma ia sekadar MENAMBAH koleksi lubang dan luka di hati .. tapi syukur kerana hari ini airmateku tidak lagi tumpah .. SYUKUR .. mungkin aku sudah JEMU dengan penemuan demi penemuan or mungkin aku dan DONT GIVE A DAM .. atau aku mungkin sudah meMAAFkan pihak yang terlibat .. aku sendiri tak tahu .. lupekan tentang penemuan HARTA KARUN ku itu .. biarlah ia kekal statusnya sebagai HARTA KARUN ..

aku ingin berkongsi tentang kejadian semalam .. aku telah menCILIkan dan meNAMPAR mulut anak dara aku gara2 dia telah menS#%&)*&*@! adik dia .. kunon geram le .. aku ape lagi PANGGGGG tangan aku hinggap ke mulut dia dan cili menjadi makan malam dia semalam .. aku memang PANTANG that words wujud dalam kamus rumah aku .. i have ENOUGH of that kinds of words sepanjang proses aku membesar dan aku mmg HARAMkan all those words menjadi mainan di bibir2 anak2 aku .. pagi tadi bila aku bertanya mana dia belajar bercakap sedemikian .. dia hanya menjawab .. dia selalu denga kawan2 dia cakap jadi dia pon cakaplah .. so aku apa lagi bukak le khutbah sarapan pagi ke dia .. aku LISTkan all kinds of words yang aku tak ingin denga (kalo bole ler .. selagi aku masih berupaya mencegahnya) .. dia hanya mengangguk dan berjanji tak akan ulangi lagi .. harap2 dia SERIK ler ..

lagi 6 ari untuk aku ke swiss tapi mungkin ini dugaan kerana asthma aku yg lama tak bertandang .. sekarang dia tengah bertandang di dalam diri aku .. adussssss .. dugaan betol le .. harap2 ia sembuh b4 aku ke sana kerana menurut suamiku cuace disana telah sejuk .. kalo tak alamat aku dok bertapa le dalam umah aje .. doktor telah membekalkan sebeban ubat utk aku .. tercekik2 aku mkn ubat2 tu .. tapi telan aje le .. untuk kebaikkan diri sendiri juga .. aku nk nyanyi le lagu yang selalu aku nyanyi ngan anak2 aku tapi aku olah sket le lirik dia .. COUGH2 go away come again another day .... AMINN .. Insyaallah ..

kalo lagi 6 hari untuk aku ke swiss maknernyer lagi 5 hari untuk aku menginjak usia 34 taun .. kejap aje kan dan 34 taun .. cam dah tue plak rasenyer .. ape yang telah aku capai dalam hidup ini sepjg usia aku 34 tahun .. banyakkkk .. macam2 ADA .. ada pahit .. ada manis .. ada masam .. ada pedas .. semua itu aku tak akan tukar ngan RM kerana ia amat berNILAI .. dan ia juga telah menjadikan aku seperti apa yang kawan2 aku kenal aku pada hari ini .. to all my friends TQVM kerana sudi menjadi kawan aku .. sudi mendenga keluh kesah aku selama ini .. semoga kite akan KEKAL bersahabat sampai bile2 .. bak kate pepatah Berkawan Biar 1000 Berkasih Biar 1 .. TQ TQ TQ TQ ..

ok lah .. cukuplah celoteh ku untuk pagi nie .. nak layan SEHATI BERDANSA kejap or layan CD korea .. janji bole buat mate aku Ngantuk .. BYEEEE

No comments:

Followers