Monday, January 11, 2010

1st day of work for the year 2010

salam

hari ini 11 Januari 2010 .. hari pertama aku melangkahkan kaki ke pejabat setelah hampir 2 bulan aku bercuti .. perasaan .. amat MALAS dan sedikit kelam kabut .. almaklum anak2 sekolah, baby lagi harus disiapkan untuk ke babysitter, masak untuk anak2 balik sekolah dan aku kena siap semua itu by 7.30 am ..

suasana di pejabat hari ini .. so far sebab bossku pergi mesyuarat maka aku ada le masa untuk AJASkan diri kembali ngan keadaan opis dan mahirkan jari jemari dengan keyboard nie .. almaklum dah lama di tinggalkan ..

sekarang perotku bernyanyi2 kelaparan .. hurm nak makan apa yer .. azam tahun nie kalo boleh nk tunaikan azam tahun lepas .. so NO lapar2 .. sabarrrrrrrrr .. tabahhhhhhhh .. AZAM AZAM .. SEMANGAT!!!!!!!!!!!!

ok lah nnt aku update lagi yer apa perkembangan suasana aku dan kerja ..

byeeeeee

No comments:

Followers