Friday, December 12, 2008

Zoo Negara





Dah lama rasanya aku tak menulis di dalam blog aku nie .. almaklum sedikit sebuk dan kebetulan suamiku pulang bercuti selama sebulan di sini so aku banyak bercuti ler membawa anak-anak jalan-jalan sekitar kuala lumpur.

Today aku hendak bercerita pasal lawatan aku dan keluarga ke Zoo Negara .. Dah lama aku tak jejak kaki di sini .. Last time aku jejak kaki semasa aku mengandung anak yang pertama .. Now aku mengandung anak yang no 4 dan anak sulung aku berumur 10 tahun .. Maka korang kiralah sendiri yer berapa tahun dah aku tak jejak tempat nie ...

Kami bertolak awal pagi ler dalam kol 10 dari Shah Alam dan sampai sana dalam 30 min kemudian .. Cuace alhamdulillah menyebelahi kami .. tak berapa panas tak berapa mendung .. Kami memulakan lawatan kami dengan berjalan kaki .. dan bila dah buat satu pusingan penuh barulah kami naik tram untuk lawatan ke tempat-tempat yang kami terlepas pergi ..

Berrsama-sama ini aku selitkan serba sedikit gambar-gambar yang berjaya di rakam semasa lawatan tersebut ..






























No comments:

Followers